Monday, May 16, 2011

True n Dare

ermmm....malam nie ntah ape2 la.....
niat wat benda lain, dah jadi benda lain....
niat nak datang sekejap, lewat sampai ke pagi....huishhhh....
nak jadi ape erk....
permainan yang baru bg ak...baru aku knal....wow!!!! best giler....puas ati kot...nak tahu ape permainan nya????

pernah dengar Truth n Dare????? tu la yang aku n beberapa kawan JKPS aku main...1st time main, berdebar giler kot...yer la...kita x tau apa yg akan di tanya...n syarat lak kne jawab sejujurnya...abes2...nak x nak kne la kan...da gatai sangat nak main kan.,...padan muka aku...ngeh3...tapi., yg penting n sgt2 pnting sume nye da terungkai...masing2 ada bnda n perkara2 yang memg di sorok kan...n mlm nie, sume rahsia dah tak jadi rahsia daa....tapi one thing la, aku dah tak payah nak berperang ngan perasaan sendiri....n aku perlu teruskan apa yang dah aku wat sekarang nie....hahahaha...agak jahat gelak aku d situ....thanks kawan3....hehehehehe...pas nie nak main lg...bru thu ape yg x kne ngan diri kita sebenarnya....hihihi...

k la...da nk out...pening da nie...ngantuk kot...da nak pkol 5 nie????waaaa...kalau la aku stdy kan3????mesti khatam da subjek aku nie....xpe3, leh muhasabah diri jap....alhamdulillah....
k la....nite sahabat2 sekalian...



No comments:

Post a Comment