Sunday, March 6, 2011

kini aku kembali...

setelah sekian lama aku meninggalkan blog nie, tiba2 terlintas d pikiran ku untuk menjenguk nya....
masih lg seperti dulu...(cam lgu exist jew)....hehhe...
kerana kekangan masa, aku hampir mlupakan blog yg pernah aku reka suatu ketika dulu...masih segar di ingatan ku tika mana aku mula aktif berblog....
semester lepas, akhir tahun dimana hampir semua sahabat ku pulang ke kampung bercuti untuk mnyambut hari raya Aidil Adha...
tika itu jua, musim hujan melanda dan berlaku bencana banjir yg boleh dikatakan besar gak la....
ketika tu juga, musim study week n final exam...
fuhhhh!!!! lau di ungkai kembali memori itu, banyak cerita disebalik nye....
tapi kini....
aku kembali dengan diriku yg masih seperti dulu....
berblog lagi....
ini hanya pembuka untuk blog ku ini...'
insyaAllah selepas nie akan ada input2 yg berfaedah yg mana kita boleh berkongsi bersama....

No comments:

Post a Comment